• Cases

...

U verleidt potentiële klanten met een belofte, veelal in de vorm van acties, campagnes, persoonlijk contact of combinaties daarvan. Wie zijn beloften steeds opnieuw waarmaakt en overtreft, heeft de beste kaarten voor zakelijk succes.

Oogfonds

Bewustwording en aandacht creëren voor de oogziekte Myopie.

GTST

Hoe houden we onze fans geïnteresseerd en nieuwsgierig tijdens de zomerstop van de serie?

BNN

Een positieve merkbeleving creëren door bestaande klanten te belonen met een jaarcadeau.

Cochlear

Hoe creëren we awareness voor onze producten binnen Europa?

Glen Talloch

Hoe geven we de verkoop van onze Glen Talloch Whisky een boost?

Tefal

Hoe verbeteren we de merk-beleving van Tefal bij mensen die vis eten?

Hyundai

Hoe genereren we bezoek naar de lokale showoom.

Boomsma

Hoe geven we de verkoop en naamsbekendheid van onze Esbjaerg Vodka een boost?

Krups

Hoe zorgen we voor een verkoop boost van onze producten?

Jumbo Spellen

Hoe geven we de verkoop van onze spellen een boost?

Perfetti vanMelle

Hoe introduceren we ons nieuwe product zo, dat we tegelijkertijd ook nog feedback ontvangen?

Predator Endurance

Hoe regelen we de wereldwijde verkoop en distributie van Predator Endurance aan consumenten én bedrijven?

Printing On Demand

Hoe zorgen we ervoor dat al ons apparatuur tijdig verzonden wordt met een eigen, op maat samengestelde, handleiding erbij?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief