• Cases

...

U verleidt potentiële klanten met een belofte, veelal in de vorm van acties, campagnes, persoonlijk contact of combinaties daarvan. Wie zijn beloften steeds opnieuw waarmaakt en overtreft, heeft de beste kaarten voor zakelijk succes.

Tefal

Hoe verbeteren we de merk-beleving van Tefal bij mensen die vis eten?

ERU

Hoe verbeteren we de merk-beleving van Eru Kids bij ouders met kinderen?

Oogfonds

Bewustwording en aandacht creëren voor de oogziekte Myopie.

GTST

Hoe houden we onze fans geïnteresseerd en nieuwsgierig tijdens de zomerstop van de serie?

BNN

Een positieve merkbeleving creëren door bestaande klanten te belonen met een jaarcadeau.

Hyundai

“Hoe genereren we bezoek naar de lokale showoom.”

Jumbo Spellen

"Hoe geven we de verkoop van onze spellen een boost?"

Perfetti vanMelle

"Hoe introduceren we ons nieuwe product zo, dat we tegelijkertijd ook nog feedback ontvangen?"

Boomsma

"Hoe geven we de verkoop en naamsbekendheid van onze Esbjaerg Vodka een boost?"

Predator Endurance

“Hoe regelen we de wereldwijde verkoop en distributie van Predator Endurance aan consumenten én bedrijven?”

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief