klant

Cochlear

 

 

...

Awareness campagne

“Hoe creëren we awareness voor onze producten binnen Europa?”

 

Cochlear is wereldleider op het gebied van innovatieve, implanteerbare hoor oplossingen. Als organisatie zetten zij zich in om mensen overal ter wereld te laten ervaren wat geluid is. Dankzij hun hoor systemen kunnen meer dan 400.000 mensen in meer dan 100 landen opnieuw verstaan wat hun familie en vrienden tegen hen zeggen.
 

De case

Consumenten konden via de website en landingspagina’s informatie aanvragen voor het Nucleus gehoorapparaat.

 

Creatief concept

Vogelaar heeft Cochlear en haar creatieve bureau geadviseerd over de vorm, timing, kosten, distributie en executie van het informatiepakket.

 

Direct mail

80.000 consumenten ontvingen een direct mail package met uitgebreide informatie in 8 talen.

 

Fulfilment

Vogelaar actualiseerde adresbestanden, voorzag het mailpack van individuele gegevens en verzorgde de postverspreiding in acht verschillende Europese landen door de post aan te bieden bij de postdistributeur van dat land.

  

Resultaat

Stijging

merkbekend- heid in heel Europa

Verzending

informatie- pakketten naar acht landen in 8 talen

80.000

huishoudens ontvingen informatie over het Nucleus gehoor apparaat