klant

Koninklijke ERU

 

 

...

Brand awareness creëren

“Hoe brengen we ERU kids smeerkaas op een positieve manier onder de aandacht bij consumenten?”

 

De case

Koninklijke ERU wilde met haar ERU Kidslijn inhaken op het voor kinderen zeer relevante thema Back-2-School. ERU heeft Vogelaar ingeschakeld voor de realisatie van deze campagne.
 

Vouchercodes 

Bij de aankoop van een kuipje ERU kids ontving men een unieke vouchercode, drie gespaarde codes gaven recht op een gratis gymtasje van Jimmy de Muis. Een leuk item dat veel kinderen kunnen gebruiken om hun gymkleding in mee te nemen naar school.

 

Actiepagina

Op een speciaal ontwikkelde actiepagina kon men dit gymtasje aanvragen door de drie codes te verzilveren.
 

Fulfilment

De aanvragen kwamen via deze website bij ons binnen, waarna de gymtasjes incl. begeleidend kaartje door ons werden verzonden.

 

 

Inzicht

ERU ontving rapportages over de voortgang en resultaten van de actie en kreeg consumenten gegevens voor verdere opvolging.

 

Resultaat

On-pack

actiestickers in de supermarkt met unieke vouchercodes

Online

registraties en validatie van vouchercodes en klant-gegevens.

Inzicht

aankoopgedrag consumenten