• Fulfilment

...

Klanten keren alleen weer bij u terug als ook de afhandeling van hun bestelling of beloning perfect verloopt. Van een persoonlijke servicedesk tot en met responsverwerking en financiële afhandeling van orders. Vogelaar maakt uw beloften waar.

We staan uw klanten graag te woord. Alle vragen over bestellingen, acties of de afhandeling ervan nemen we namens u in behandeling. Ook klachten handelen we snel en naar volledige tevredenheid af. En complimenten, ook die nemen we namens uw bedrijf natuurlijk graag in ontvangst!

Uw klanten merken er uiteraard niets van dat wij namens u handelen. Ongeacht of ze contact zoeken via de telefoon, e-mail, post of social media. Ons customer care team is professioneel opgeleid en verdiept zich goed in uw producten en diensten.

Het resultaat van de campagnes die we voor onze relaties mogen verzorgen, mag er zijn. U mag natuurlijk nooit worden verrast door een overweldigende respons. Wij staan naast u en we handelen graag alle bestellingen en beloningen in de vorm van bijvoorbeeld cash-back of een cadeautje voor u af.

Bij uw responsverwerking letten we op de details. Zodat een nieuwe klant zich welkom voelt en een bestaande graag weer terugkomt. Dat betekent in de praktijk dat we orders niet alleen persoonlijk afhandelen, maar ook zorgen voor een sluitende financiële afwikkeling.

De consument van nu stelt hoge eisen. Een andere leverancier of winkel is online zo gevonden. Er mag daarom in het logistieke traject geen tijd verloren gaan. Bij Vogelaar beschikken we in eigen huis over veilige, goed geconditioneerde opslagruimte voor uw voorraden. U heeft te allen tijde inzage in de status ervan en 

u heeft bovendien de zekerheid dat een order geen moment vertraging oploopt. Komen uw producten in bulk aan? Of worden er specifieke eisen gesteld aan de presentatie en verpakking ervan? We voeren graag het om- of herverpakken voor u uit.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief