...

Loyaliteitscampagne GTST fans

 

"Hoe houden we onze fans geïnteresseerd en nieuwsgierig tijdens de zomerstop van de serie?"

 

De Case

Tijdens de zomerstop wil Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) haar fans blijven bedienen met allerlei nieuws rondom haar merk. Zodoende brengen de makers en de acteurs i.s.m. F&L media een extra dik zomermagazine uit, met daarin nieuws, interviews, vakantieverhalen van de cast etc. etc. Het magazine verschijnt 5 juli, maar is al lange tijd van te voren aan te vragen middels een pre-order. Vogelaar ondersteunt Goede Tijden, Slechte Tijden en F&L media bij het aanvraag en verzendproces van dit magazine.

 

Actiewebshop

Vogelaar heeft hiervoor een GTST actiewebshop ingericht waar consumenten hun exemplaar veilig en eenvoudig kunnen pre-orderen, en waar ze hem na 5 juli ook nog gewoon kunnen bestellen. In deze webshop verkoopt Vogelaar BV het GTST Magazine 2018 namens Goede Tijden, Slechte Tijden en F&L Media. 

 

Fulfilment

Alle aanvragen komen via het aanvraagformulier op de actiewebshop bij ons binnen, waarna we ervoor zorgen dat het magazine + een speciale verrassing voor de snelle besteller op 5 juli op de deurmat ligt.

 

Wilt u dit prachtige dubbeldikke magazine ook ontvangen? Bestel hem hier vóór 22 juni 2018 en hij ligt op 5 juli 2018 op uw deurmat.

 

Resultaat

Aandacht

rondom de serie ook tijdens de zomerstop

Pre order

+ extra incentive voor de fans

Inzicht

in de GTST fanbase