klant

Hyundai 

 

 

...

Model introductie

“Hoe genereren we bezoek naar de lokale showroom.”

 

De case

 

Hyundai introduceerde een nieuw model: de Hyundai i10 en had als bijkomend doel meer bezoek genereren naar de lokale showroom. De doelgroep ontving een gepersonaliseerde direct mail met daarin het verzoek een bezoek te brengen aan de showroom. Hierin stond een unieke actiecode die recht gaf op mooie prijzen. Vogelaar werd ingeschakeld om de actie zowel online als offline vorm te geven. 

 

Gepersonaliseerde DM met vouchercode

De doelgroep binnen het verzorgingsgebied van de lokale dealer ontving een gepersonaliseerde direct mail incl. een unieke actiecode en uitleg over de actie. De unieke actiecode bij de DM gaf recht op één van de prijzen.

In dit geval is er gebruik gemaakt van een DM, maar dit kan natuurlijk ook in combinatie met of in de vorm van een e-mail richting de doelgroep. 

Showroom

De doelgroep gaat met de DM-kaart (de geprinte mail) in de hand naar de lokale dealer om de code in te voeren in de online applicatie van Vogelaar. 

 

  

Resultaat

Aandacht

introductie nieuw model Hyundai

Nieuwe

klanten voor de showroom 

Toename

aantal werkplaats bezoeken