klant

Krups

 

 

...

Cash & Refund | Loyaliteitscampagnes Krups

 

"Hoe zorgen we voor een verkoop boost van onze producten?"

 

De case

 

Krups maakt gebruik van cash en refund acties om klanten aan zich te binden en de verkoop van hun producten een boost te geven. Vogelaar heeft voor deze acties een cash & refund systeem ontwikkeld om deze acties flexibel en efficiënt in te regelen. Vogelaar is tevens de uitvoerende partij achter deze acties.

 

Cash en/of refund systeem

Met dit systeem kunnen er snel, flexibel en efficiënt acties ingeregeld worden op een daarvoor ingerichte website. Consumenten kunnen hier middels hun aankoop bon, afhankelijk van de actie geld terugvragen, een cadeau uitkiezen of een combinatie van beiden. In ditzelfde systeem komen alle registraties binnen en worden er rapportages gemaakt.   

 

Financiële fulfilment

Vogelaar controleert en verwerkt online en offline registraties, genereerd de betalingsbestanden en verzorgt de verdere financiële afhandeling. En gaat het om een refund? Dan verzorgt Vogelaar de verzending ervan.

 

Voordelen Cash & Refund voor merk, retailer en klant:

  • Klant krijgt het product voordeliger
  • Retailer behoudt omzet of geeft hem een boost
  • Merk geeft korting in ruil voor NAW gegevens (lees: inzicht in) klant

 

Zie ook krupspromoties.nl (of tefalpromoties.nl) om te zien hoe dit cash en refund systeem er aan de voorkant uitziet.

  

Resultaat

Merk

Promotie Krups

Verkoop

boost voor de deelnemende producten

Inzicht

in de eindklant en bij welke retailer zij kopen