klant

Perfetti vanMelle (Look-O-Look)

 

 

...

Productintroductie & verzamelen feedback

"Hoe introduceren we ons nieuwe product zo, dat we tegelijkertijd ook nog feedback ontvangen?"

 

De case

Perfetti Van Melle introduceerde een nieuw product onder het merk Look-O-Look en ontvingen graag feedback op deze nieuwe snoepjes. Daarom konden consumenten het aankoopbedrag terugvragen na het achterlaten van hun feedback. Vogelaar ontzorgde Look-O-look door de actie in te regelen, de responsverwerking te verzorgen en de consumenten uit te betalen.

 

Registratie consumenten

Consumenten die hun feedback gaven werden na het achterlaten van hun NAWTE gegevens en het uploaden van hun kassabon beloond met de restitutie van het aankoopbedrag.

 

Fulfilment

Na controle en goedkeuring van de registraties betaalde Vogelaar de consumenten uit namens Look-O-Look. Ook werden binnenkomende vragen over de status van de registraties gecommuniceerd.

 

 

Inzicht

Vogelaar voorzag Look-O-look van rapportages met daarin de actieresultaten.

 

Resultaat

15.000

reacties met relevante feedback

Data 

verzameling NAWTE- gegevens van bestaande en nieuwe klanten

Toename

aantal opt-ins