...

PERSBERICHT: Ambitieuze investeringsronde bij Vogelaar

donderdag 29 maart 2018

Eind 2017 hebben we het roer omgegooid door te investeren in een nieuwe naam, huisstijl en propositie. Begin 2018 zetten we deze ontwikkeling door. Door te investeren in nieuw machinepark. Dat vier nieuwe printers omvat.

Dit om beter aan te sluiten bij de veranderende markt: we zien een verandering in de behoefte van onze klanten. Zo schommelen de oplages van de printopdrachten enorm en worden er veel verschillende, afwijkende formaten gevraagd. Dat vraagt flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Ook van printers. Dit is dan ook de reden dat we hebben geinvesteerd in een nieuwe generatie smart printers van onze preferred supplier Konica Minolta. Wij denken actief mee met de klant, de printers met ons.

Klaar voor de toekomst
Met deze twee nieuwe kleuren- en twee nieuwe zwart-wit printers zijn we klaar voor de toekomst, waarin we hopen onze doelgroep te verbreden en onze huidige doelgroep beter van dienst te zijn. Door het bieden van een breder productaanbod, met afwijkende formaten (bijv. 3 Luik A4), tegen hogere printsnelheiden en een hoge, constante printkwaliteit.

Vragen? Neem dan contact op met Mark Bonenkamp: mark@vogelaargroep.nl: 06- 55 342 771.

Reageren?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief